Μέλι ή Ζάχαρη;

Μέλι ή Ζάχαρη

Ποιο είναι καλύτερο για την υγεία σας;

Είναι πολύ σύνηθες για τους ανθρώπους να αναρωτιούνται «Τι είναι πιο υγιεινό; Μέλι ή Ζάχαρη;»

Λόγω των υψηλών επιπέδων φρουκτόζης (ζάχαρη φρούτων), το αγνό, φυσικό μέλι έχει μια αρκετά γλυκιά γεύση. Αντίθετα, η κρυσταλλική ζάχαρη δεν είναι εξίσου γλυκιά, με αποτέλεσμα να πρέπει να προσθέσετε περισσότερο, για να πετύχετε τη γλυκιά γεύση που θέλετε. Επιπλέον, το Φυσικό Μέλι έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη σε σύγκριση με τη ζάχαρη, ως εκ τούτου, δεν αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Το Αγνό Μέλι είναι ένα υγιεινό υποκατάστατο γλυκαντικών ουσιών, βοηθώντας σας να απολαύσετε μια ισορροπημένη διατροφή. Ενισχύει την απώλεια βάρους και συμβάλλει στη δημιουργία όμορφου δέρματος και εμποδίζει τη φθορά των δοντιών. Η μαγειρική γίνεται επίσης πιο ενδιαφέρουσα με μέλι αντί για ζάχαρη! Δίνει στα πιάτα σας μια ιδιαίτερη νοστιμιά και γλυκιά γεύση. Για αρχή λοιπόν, μπορείτε απλώς να δοκιμάσετε αντί για ζάχαρη να προσθέσετε ακατέργαστο μέλι στο γιαούρτι, στα δημητριακά ή στα ποτά σας.

Στο ερώτημα λοιπόν αν το Φυσικό Μέλι είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με τη ζάχαρη, μπορούμε με βεβαιότητα να απαντήσουμε ότι είναι σαφώς πιο υγιεινό. Παρ’όλα αυτά, το ακατέργαστο μέλι παρουσιάζει μια ελαφρώς αυξημένη θερμιδική αξία. Συνεπώς, η υπερβολική χρήση του δεν συνιστάται. Αν είστε υπέρβαροι ή τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σας είναι υψηλά (διαβήτης), θα πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά την κατανάλωση μελιού.